text.skipToContent text.skipToNavigation

Usein kysyttyä

Entä jos jotkin tuotteet saapuvat vaurioituneina ja tarvitsen korvauksia?

Ota yhteys asiakaspalveluumme. Kaikki reklamaatiot on toimitettava 10 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Voinko saada pikalähetyksen?

Pikalähetys ei ole käytettävissä.

Kuinka teen muutoksia tilaukseen?

Pahoittelut, mutta sen jälkeen kun olet lähettänyt tilauksen, muutokset eivät ole mahdollisia.

Kuinka peruutan uutiskirjeen?  

Jos et enää halua saada tietoa kampanjoista ja tarjouksista, kirjaudu tilillesi ja valitse "Yhteysasetukset" missä voit tehdä muutoksen.

Ovatko henkilötietoni turvassa, jos luon tilin?

Voit olla varma, että teet ostoksesi Kaon kanssa turvallisesti. Toimimme täysin tietoturvalain puitteissa. Lisätietoja saat tieturvalausekkeestamme.

Mikä Kao Salon Partner on?

Kao Salon Partner on asiakaspalveluportaali, joka tarjoaa kaiken mitä tarvitset yhdessä paikassa. Online-tilauksista aina markkinointi- ja koulutustukeen, jotta päivittäinen liiketoimintasi olisi helpompaa.

Kuinka rekisteröidyn Kao Salon Partneriin?

Ainoastaan kampaamot voivat rekisteröityä Kao Salon Partnerniin, sillä toimitamme vain ammattimaisia tuotteita kampaamoille. Jos olet jo Kaon asiakas ja sinulla on voimassaoleva asiakasnumero, voit aloittaa sivuston tutkimisen!

Muuttuvatko nykyiset käyttöehtoni?

Kaikki ehtosi pysyvät samana kuin ennenkin.

Mistä tiedän onko tilaukseni lähtenyt matkaan?

Heti kun olemme pakanneet tilauksesi, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi sekä tiedon tilaustavasta.

Kuinka tilaukseni lähetetään?

Maanantaista perjantaihin ennen klo 10 tehdyt tilaukset lähetetään heti samana päivänä. Klo 10 jälkeen tulleet tilaukset seuraavana päivänä. Perjantaina klo 10 jälkeen tilaukset lähetetään seuraavana maanantaina. Emme lähetä paketteja juhlapyhinä ja joihinkin kohteisiin lähettäminen kestää kauemmin.

Kuinka pystyn seuraamaan tilaustani?

Lähetämme sähköpostilla tilauseurannastasi yksityiskohdat heti lähetyksen jälkeen. Voit löytää nämä tiedot myös kirjautumalla tilillesi ja katsomalla kohtaa tilaushistoria.

Kuinka uusi asiakas voi rekisteröityä Kao Salon Partneriin?

Jos haluat mukaan Kao Salon -perheeseen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme 0800 12727 tai asiakaspalvelu@kao.com

Entä jos jotkin tuotteet saapuvat vaurioituneina ja tarvitsen korvauksia?

Ota yhteys asiakaspalveluumme. Kaikki reklamaatiot on toimitettava 10 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Mitä jos tilaukseni tulee myöhässä?
 

Mikäli tilausta ei kuulu, ole ystävällinen ja ota yhteys asiakaspalveluumme: puh. 0800 12727 tai ota yhteys sähköpostilla asiakaspalvelu@kao.com. Mikäli kuljetusyhtiö on yrittänyt jo tavoittaa teitä, emme voi katsoa, että tilaus olisi ollut myöhässä.

Kuinka perun tilauksen?

Ota yhteys asiakaspalveluun selvittääksesi voidaanko tilaus vielä perua.

Miksi joitain tuotteita voi ostaa vain isompana myyntieränä?

Miksi joitain tuotteita voi ostaa vain isompana myyntieränä?

Voinko jakaa tilauksen useammalle luottokortille?

Kyllä! Voit käyttää useampaa luottokorttia tilauksessasi.

Kuinka voin tilata näytteitä?

Näytteiden tilaus on pian mahdollista. Sillä välin ota yhteys myyntiedustajaasi.

Voinko maksaa shekillä?

Shekki ei ole mahdollinen maksuväline systeemissämme.

Mihin toimituskulut perustuvat?

Kaikkiin tilauksiin lisätään käsittelykulut ja vakuutusmaksu. Pientilauslisää ei peritä yli 250 €:n tilauksista..

Voinko saada pikalähetyksen?

Pikalähetys ei ole käytettävissä.

Pääseekö sivustolle mobiililaitteella?

Kyllä. Kao Salon Partner on optimoitu myös mobiililaitteille.

Kuinka voin saada uusia pumppuja pesupaikkatuotteisiin?

Pesupaikkatuotteet toimitetaan uudelleenkäytettävissä pumppupulloissa. Jos tarvitset uusia pumppuja, ota yhteys edustajaasi.

Kuinka voin nähdä hyvitykseni ja miten lunastan ne?

Ota yhteys asiakaspalveluumme.

Kuinka voin muuttaa tilini tietoja?

On helppo tehdä muutoksia tiliisi. Kirjaudu omalle tilillesi ja valitse kohta jonka haluat muuttaa. Klikkaa sitten pientä kynän kuvaa ja tee muutokset. Asiakaspalvelumme saa lomakkeen ja tekee muutokset järjestelmäämme. Otathan huomioon, että tietojen päivittyminen voi kestää muutaman päivän.

Olen unohtanut salasanani. Mitä minun tulee tehdä?

Valitse kohdassa Kirjaudu sisään Unohdettu salasana ja noudata ohjeita.

Tilaamani tuote on loppunut varastosta. Miksi se on yhä tilattavissa?
 

Kaikki tuotteet ovat tilattavissa riippuen kulloisestakin saatavuudesta. Haluamme, että voit tilata ja vastaanottaa tuotteet vaivatta, joten ilmoitamme heti jos tuotteissa on puutteita. Silloin tällöin voi myös olla viivästyksiä, joista myös otamme heti yhteyttä.

Kuinka teen tilauksen?

Tilaaminen on helppoa. Kirjaudu tilillesi ja aloita selaaminen. Kun olet löytänyt haluamasi tuotteen, klikkaa pientä ostoskorin kuvaa. Voit joko jatkaa ostoksia tai klikata oikealla ylhäällä löytyvää ostoskoria, jos olet jo valinnut kaikki tuotteet joita tarvitset. Tarkasta tiedot ja kirjaudu ulos. Lähetämme tilausvahvistuksen tämän jälkeen.

Voinko tehdä ostoskoriini muutoksia?

Kyllä, klikkaa ostoskorin kuvaa sivun ylälaidassa ja näet kaikki keräämäsi tuotteet. Käytä + nappia lisätäksesi määrää tai - nappia vähentääksesi sitä. Jos haluat poistaa tuotteen kokonaan, paina x.

Voiko tilata myös soittamalla?

Asiakaspalvelumme on aina valmis opastamaan ja tukemaan! Numero on 0800 12727 ja asiakaspalvelu@kao.com.

Voinko tehdä tilauksen eri osoitteeseen?

Valitettavasti ei ole mahdollista tällä hetkellä.

Mikä on tilaukseni tila?

Voit seurata tilausta helposti tilisi avulla. Kun olet kirjautunut sisään näet jokaiset yksittäisen tilauksen tilan.

Kuinka perun tilauksen?

Ota yhteys asiakaspalveluun selvittääksesi voidaanko tilaus vielä perua.

Kuinka teen muutoksia tilaukseen?

Pahoittelut, mutta sen jälkeen kun olet lähettänyt tilauksen, muutokset eivät ole mahdollisia.

How will the contract be stored?
The text of the contract in the form of our general terms and conditions and the invoice with your order details is stored by us. Following the order process, an order confirmation with the corresponding information about our order as well as shipping information will be sent to the e-mail address provided during the order process. This order confirmation also contains a link to our valid general terms and conditions. The general terms and conditions can by clicking on the link be opened, viewed and – if desired – be printed on paper or as PDF.
What is the contractual language?
The contractual language is the default national language. (English)
Kuinka voin sulkea tilini?

Voit pyytää tilisi sulkemista kohdassa "Minun tilini". Klikkaa linkkiä "Sulje asiakastili" omien tietojesi alla. Voit lisätä pyyntöön kaikki sulkemiseen liittyvät tiedot. Kun olet lähettänyt pyynnön, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja varmistaa tilin sulkemisen sekä antaa lisäohjeita.