Usein kysyttyä
Ota yhteys asiakaspalveluumme. Kaikki reklamaatiot on toimitettava 10 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.
Pikalähetys ei ole käytettävissä.
Pahoittelut, mutta sen jälkeen kun olet lähettänyt tilauksen, muutokset eivät ole mahdollisia.
Jos et enää halua saada tietoa kampanjoista ja tarjouksista, kirjaudu tilillesi ja valitse "Yhteysasetukset" missä voit tehdä muutoksen.
Voit olla varma, että teet ostoksesi Kaon kanssa turvallisesti. Toimimme täysin tietoturvalain puitteissa. Lisätietoja saat tieturvalausekkeestamme.
Kao Salon Partner on asiakaspalveluportaali, joka tarjoaa kaiken mitä tarvitset yhdessä paikassa. Online-tilauksista aina markkinointi- ja koulutustukeen, jotta päivittäinen liiketoimintasi olisi helpompaa.
Ainoastaan kampaamot voivat rekisteröityä Kao Salon Partnerniin, sillä toimitamme vain ammattimaisia tuotteita kampaamoille. Jos olet jo Kaon asiakas ja sinulla on voimassaoleva asiakasnumero, voit aloittaa sivuston tutkimisen!
Kaikki ehtosi pysyvät samana kuin ennenkin.
Heti kun olemme pakanneet tilauksesi, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi sekä tiedon tilaustavasta.
Maanantaista perjantaihin ennen klo 10 tehdyt tilaukset lähetetään heti samana päivänä. Klo 10 jälkeen tulleet tilaukset seuraavana päivänä. Perjantaina klo 10 jälkeen tilaukset lähetetään seuraavana maanantaina. Emme lähetä paketteja juhlapyhinä ja joihinkin kohteisiin lähettäminen kestää kauemmin.
Lähetämme sähköpostilla tilauseurannastasi yksityiskohdat heti lähetyksen jälkeen. Voit löytää nämä tiedot myös kirjautumalla tilillesi ja katsomalla kohtaa tilaushistoria.
Jos haluat mukaan Kao Salon -perheeseen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme 0800 12727 tai asiakaspalvelu@kao.com
Ota yhteys asiakaspalveluumme. Kaikki reklamaatiot on toimitettava 10 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.
Mikäli tilausta ei kuulu, ole ystävällinen ja ota yhteys asiakaspalveluumme: puh. 0800 12727 tai ota yhteys sähköpostilla asiakaspalvelu@kao.com. Mikäli kuljetusyhtiö on yrittänyt jo tavoittaa teitä, emme voi katsoa, että tilaus olisi ollut myöhässä.
Ota yhteys asiakaspalveluun selvittääksesi voidaanko tilaus vielä perua.
Miksi joitain tuotteita voi ostaa vain isompana myyntieränä?
Kyllä! Voit käyttää useampaa luottokorttia tilauksessasi.
Näytteiden tilaus on pian mahdollista. Sillä välin ota yhteys myyntiedustajaasi.
Shekki ei ole mahdollinen maksuväline systeemissämme.
Kaikkiin tilauksiin lisätään käsittelykulut ja vakuutusmaksu. Pientilauslisää ei peritä yli 250 €:n tilauksista..
Pikalähetys ei ole käytettävissä.
Kyllä. Kao Salon Partner on optimoitu myös mobiililaitteille.
Pesupaikkatuotteet toimitetaan uudelleenkäytettävissä pumppupulloissa. Jos tarvitset uusia pumppuja, ota yhteys edustajaasi.
Ota yhteys asiakaspalveluumme.
On helppo tehdä muutoksia tiliisi. Kirjaudu omalle tilillesi ja valitse kohta jonka haluat muuttaa. Klikkaa sitten pientä kynän kuvaa ja tee muutokset. Asiakaspalvelumme saa lomakkeen ja tekee muutokset järjestelmäämme. Otathan huomioon, että tietojen päivittyminen voi kestää muutaman päivän.
Valitse kohdassa Kirjaudu sisään Unohdettu salasana ja noudata ohjeita.
Kaikki tuotteet ovat tilattavissa riippuen kulloisestakin saatavuudesta. Haluamme, että voit tilata ja vastaanottaa tuotteet vaivatta, joten ilmoitamme heti jos tuotteissa on puutteita. Silloin tällöin voi myös olla viivästyksiä, joista myös otamme heti yhteyttä.
Tilaaminen on helppoa. Kirjaudu tilillesi ja aloita selaaminen. Kun olet löytänyt haluamasi tuotteen, klikkaa pientä ostoskorin kuvaa. Voit joko jatkaa ostoksia tai klikata oikealla ylhäällä löytyvää ostoskoria, jos olet jo valinnut kaikki tuotteet joita tarvitset. Tarkasta tiedot ja kirjaudu ulos. Lähetämme tilausvahvistuksen tämän jälkeen.
Kyllä, klikkaa ostoskorin kuvaa sivun ylälaidassa ja näet kaikki keräämäsi tuotteet. Käytä + nappia lisätäksesi määrää tai - nappia vähentääksesi sitä. Jos haluat poistaa tuotteen kokonaan, paina x.
Asiakaspalvelumme on aina valmis opastamaan ja tukemaan! Numero on 0800 12727 ja asiakaspalvelu@kao.com.
Valitettavasti ei ole mahdollista tällä hetkellä.
Voit seurata tilausta helposti tilisi avulla. Kun olet kirjautunut sisään näet jokaiset yksittäisen tilauksen tilan.
Ota yhteys asiakaspalveluun selvittääksesi voidaanko tilaus vielä perua.
Pahoittelut, mutta sen jälkeen kun olet lähettänyt tilauksen, muutokset eivät ole mahdollisia.
Voit pyytää tilisi sulkemista kohdassa "Minun tilini". Klikkaa linkkiä "Sulje asiakastili" omien tietojesi alla. Voit lisätä pyyntöön kaikki sulkemiseen liittyvät tiedot. Kun olet lähettänyt pyynnön, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja varmistaa tilin sulkemisen sekä antaa lisäohjeita.